Jag hade bara tänkt att utföra lite service av lillracern men den stod så rackarns bekvämt på MC-lyften jag fixade till så det blev lite mer pill.
Jag strippade av mycket av den riktigt matta plasten som tvättades och behandlades. Avgassystemet maskinborstades och lackades, stödbenen likaså. Metalldelarna fick sig en omgång polering med Autosol.
Nu är nya servicedelarna bytta och resten på plats och under provkörning så spinner den förnöjsamt.
Luftfiltret var dock restnoterat och jag ska även kosta på ett nytt batteri då det gamla har gjort sitt. Så en liten omgång till blir det innan den är riiiicktigt klar.







































