Hoppa till innehåll
  • Om & kontakt

Senaste inläggen

  • Lite oplanerad racervård
  • MC-Lyft och service
  • Sittplatsvård
  • Mobillyft – del 4
  • Mobillyft – del 3

Senaste kommentarer

  • MalcolmPog om Grattis Vilma!
  • Helene Lindvall om Behandling 2025 – del 24
  • Claes om Behandling 2025 – del 18
  • Janne Thorstensson om Behandling 2025 – del 18
  • Helene Lindvall om Behandling 2025 – del 18

Arkiv

Kategorier

  • Akvarium
  • Allmänt
  • Elektronik
  • Fåglar
  • Familj
  • Fordon
  • Fotografering
  • Hemfix och projekt
  • Semester
  • Sjuk
  • Speedway
  • Vandring

Meta

  • Logga in
  • Flöde för inlägg
  • Flöde för kommentarer
  • WordPress.org

Solvik

Livet på östgötaslätten

Dag: 11 juli, 2008

Japanska vaktlar på gång kanske

Vaktlarna vi köpte i maj har börjat lägga ägg. Jag har nu samlat ihop 16 st och dragit igång min DIY äggkläckningsmaskin. Mest för att se om det blir något så här tidigt men med en liten baktanke att få en bra reservtupp lika stilig som far sin.

Publicerad den 11 juli, 2008 av Jan Postat i Fåglar Lämna en kommentar
Drivs med WordPress | Tema: tonal av WordPress.com.