Hoppa till innehåll
  • Om & kontakt

Senaste inläggen

  • Lite oplanerad racervård
  • MC-Lyft och service
  • Sittplatsvård
  • Mobillyft – del 4
  • Mobillyft – del 3

Senaste kommentarer

  • MalcolmPog om Grattis Vilma!
  • Helene Lindvall om Behandling 2025 – del 24
  • Claes om Behandling 2025 – del 18
  • Janne Thorstensson om Behandling 2025 – del 18
  • Helene Lindvall om Behandling 2025 – del 18

Arkiv

Kategorier

  • Akvarium
  • Allmänt
  • Elektronik
  • Fåglar
  • Familj
  • Fordon
  • Fotografering
  • Hemfix och projekt
  • Semester
  • Sjuk
  • Speedway
  • Vandring

Meta

  • Logga in
  • Flöde för inlägg
  • Flöde för kommentarer
  • WordPress.org

Solvik

Livet på östgötaslätten

Dag: 22 april, 2010

Jullan kryar på sig

Efter att doktorn satt in antibiotika har Julia börjat krya på sig ganska raskt. Idag har hon varit förhållandevis pigg och febern verkar ha gett med sig. I morgon är hon nära nog på topp igen kan jag tro.

Publicerad den 22 april, 2010 av Jan Postat i Familj Lämna en kommentar

Blåljus

Nu har våra Scillor ploppat upp ur gräset kring körsbärsträden som mängder av små blå utryckningsljus i den allt mer gröna mattan.

Publicerad den 22 april, 2010 av Jan Postat i Allmänt, Fotografering Lämna en kommentar
Drivs med WordPress | Tema: tonal av WordPress.com.