Hjulen står för dörren

I min serie ”Att försöka bringa lite ordning och struktur i garaget” har turen kommit till det sorgliga hörnet med alla staplade sommar- eller vinterhjul.

Jag vill inta ha dem staplade så i morse drog vi iväg för att köpa en stålhylla med några hyllplan. Efter montering, men innan den baxades på plats, så spacklade och målade jag väggarna innanför samt satte nytt foder till det nya fönstret som monterades i somras.

Innan hjulen hamnade på plats fick de snyggas till lite också för det hade jag visst fuskat med när de åkte av.

Nästa del i serien blir kanske att byta ut alla gamla skåp under arbetsbänkarna mot plåtskåp. Tror jag.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *