Ny garagebelysning – del 1

Ännu en sak jag tänkt göra länge är nu nästan genomförd.

De sunkiga och energislukare till lysrörsarmaturer ska bytas ut mot LED-armaturer.

Totalt är det 15 armaturer men tre över arbetsbänkarna är bytta sedan tidigare. Idag har jag bytt ut sex till över den mittersta platsen som definitivt används mest.

Svårt att återge verkligheten fullt ut på bild men det blev en markant skillnad mot tidigare:

Nu ska jag återgå till rast-vila och ha ledigt.

Alla delar för denna serie på bloggen (länk).

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *