Den lilla grillplatsen vi har nere vid tomthörnan har blivit lite väderbiten. Enligt bloggen har vi haft den sedan 2005 så det kanske inte är så konstigt att den blivit lite trött efter 21 år.
Det blev därför lite fix idag för att rusta upp sittbänkarna så nu kan vi grilla kôrv ett tag till.


