Ja, då har även skruttan gått och blivit myndig. 18 år!
Vi har flaggat för Vilma idag och i morse blev det både paketöppning och en go’frukost. Ikväll blir det bestämt något smarrigt att äta som sig bör.

Bloggens Grattis-serie sedan skruttan (Pärtan) föddes avslutas härmed även för henne:
Grattis Vilma
Motsvarande serie för Julia (Ärtan):
Grattis Julia
Det gick alltså att plåga dem med kameran ända till respektive myndighetsdag… 😀