Hoppa till innehåll
  • Om & kontakt

Senaste inläggen

  • Lite oplanerad racervård
  • MC-Lyft och service
  • Sittplatsvård
  • Mobillyft – del 4
  • Mobillyft – del 3

Senaste kommentarer

  • MalcolmPog om Grattis Vilma!
  • Helene Lindvall om Behandling 2025 – del 24
  • Claes om Behandling 2025 – del 18
  • Janne Thorstensson om Behandling 2025 – del 18
  • Helene Lindvall om Behandling 2025 – del 18

Arkiv

Kategorier

  • Akvarium
  • Allmänt
  • Elektronik
  • Fåglar
  • Familj
  • Fordon
  • Fotografering
  • Hemfix och projekt
  • Semester
  • Sjuk
  • Speedway
  • Vandring

Meta

  • Logga in
  • Flöde för inlägg
  • Flöde för kommentarer
  • WordPress.org

Solvik

Livet på östgötaslätten

Dag: 20 december, 2008

Test av julklappen

Jag pillade ihop alla pinaler och haffade en modell i flykten. Det blixtrar och piper ganska duktigt och de synkar trådlöst från min SB-600. Det är trevligt.
Nu ska jag läsa manual. Det behövs.

Publicerad den 20 december, 2008 av Jan Postat i Fotografering Lämna en kommentar

Tomten kom tidigt i år

Jag skulle ju inte få mina blixtar förrän Januarisändningen dök upp hos Photax. Häromdagen ringde de och undrade om jag ville ha dem tidigare eftersom de fått några över nu i December. Jodå, det ville jag.

Publicerad den 20 december, 2008 av Jan Postat i Fotografering Lämna en kommentar
Drivs med WordPress | Tema: tonal av WordPress.com.