Pip!

Nu piper det för fullt i hönshuset. Klara har ruvat fram två kullar som den här gången får gå för sig själva med värmelampa ett tag. 

Final!

Igår var jag och tittade på när Piraterna dängde till Smederna i den andra semifinalen på Duntis. Det blev seger med 53-37 och därmed är finalen säkrad. Jag tror på SM-guld 2013 🙂