Idag har det blivit mer snickrande.
Vi har bytt ut den provisoriska infästningen av fönstren med riktiga karmskruv och justerat in dem. Åsa har börjat måla första strykningen på fodren och jag har fått dit ny papp och ytterpanel under ena fönstret.


I morgon blir det nog att dreva och få dit panel under det andra fönstret också. Kanske lite foder också om den hinner bli torr efter andra strykningen.
Vilma har just påbörjat sitt sommarjobb hemma iform av målning av väggen. Vi får väl se om hon gör klart eller avslutar i förtid med löneavdrag… 🙂