Grattis Vilma!

Idag är Vilma tre månader. Tiden går fort. Nästan lite för fort ibland. Nu har det börjat komma lite ”äääuhe” och liknande uttalanden när humöret är på topp. Bloggen firar givetvis med en bild – förstoringsbar dessutom.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *